بابونه گل به خوبی کپسول برای بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بابونه گل به خوبی کپسول برای بیماری مزمن کلیه

بابونه گل به خوبی کپسول برای بیماری مزمن کلیه تحت درمان اگر به طور موثر نیست، تشدید بیماری مزمن کلیه در نارسایی کلیه، همراه با تعدادی از عوارض. برای پرداختن به این مشکلات، بیماران باید چند دارو را. این کپسول گل بابونه خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است؟

گل بابونه برای قرن ها شده به عنوان یک چای یا داروهای گیاهی برای مقابله با مشکلات مختلف بهداشت استفاده می شود. برای اینکه آن را راحت تر برای به دست آوردن مزایای گل بابونه، که در گل بابونه کپسول ساخته شده است.

اجازه دادن به بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه که این کپبابونه گل به خوبی کپسول برای بیماری مزمن کلیهسول، می تواند از اثرات زیر بابونه بهره مند شوند.

اموال ضد التهابی. گزارش شده است که بیش از 85٪ از بیماری کلیه است با واکنش های التهابی در کلیه همراه است. کپسول گل بابونه می تواند کمک به مهار التهاب تابع واکنش حفاظت از کلیه باقی مانده است.

خواص ضد باکتریایی. وقتی کلیه ها قادر به فیلتر کردن خون و حذف مواد مضر، بیماران در معرض خطر بالای عفونت و اختلالات دیگر می باشد. سیستم ایمنی انسان قوی می تواند کمک به بیماران کلیوی جلوگیری از این مشکلات و بهبود سلامت کلی شما.

بهبود سلامت معده. گل بابونه کپسول برای بهبود وضعیت معده مفید است و مدیریت برخی از اختلالات دستگاه گوارش مانند التهاب معده، زخم معده، استفراغ، اسهال، کولیت، اسهال گاز خن.

مبارزه با عفونت. از آنجا که گل بابونه می تواند تولید لکوسیت و همچنین تحریک به کشتن باکتری ها و بهبود سیستم ایمنی بدن بیماران. همچنین، این دارو نیز در درمان کم خونی است، که یک عارضه شایع آسیب کلیوی موثر است.

توجه:

برخی از افراد به گل بابونه حساسیت دارند، بنابراین من می توانم این کپسول را ندارد. علاوه بر این، کپسول گل بابونه ممکن است برخی از تعامل با برخی از داروهای ضد انعقاد مانند آسپرین، مسکن NSAID، و غیره می شود. بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه اغلب نیاز به مصرف دارو های چندگانه را به کنترل ناراحتی خود را. بنابراین، اطمینان حاصل شود که این کپسول عوارض قبل از مصرف آن ایجاد نمی کند.





:: بازدید از این مطلب : 982
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: